sobota 17. srpna 2013

Některé mé kresby

Abych vám ukázala jak na tom jsem se svým "uměním" dám se pár svých obrázků. Poslední dobou kreslím spíš na tabletu, a i když něco načmárám tužkou moc to nefotím, takže se nedivte že tu bude víc digitálních kreseb.


Můj poslední výtvor byla spíše taková oddechovka. Měla jsem moc práce s hodama, takže to není nějak zvlášť propracované


Tady jsem se po velmi dlouhé době pokusila o anime styl, ale jak jde vidět, už si ho téměř nepamatuji.


Zkoušela jsem nový styl a vyšla z toho nosatá slečna :)


Tady jsem kreslila svoji postavu do jedné hry na stránce andor.cz


Poprsvé jsem zkoušela lineart, který se mi nakonec moc nelíbil, takže jsem tomu na rychlo ještě hodila barvy aby to neskončilo nedodělané.

Už dlouho jsem chtěla nakreslit anděla, ale z křídel se vyklubal větší problém než jsem čekala, takže jsem si stáhla pouze brush.


Po dvoudením kurzu "malování pravou mozkovou hemisférou" jsem se "zdokonalila" v jednom stylu kresby, tak jsem to hned vyzkoušela. Je to kreslené podle fotky.


Chvílu po Aragornovi jsem ztvárnila i mou oblíbenou postavu z Hra o trůny - Aryu


Podle fotky, ale nesnažila jsem se moc udržet podobu. Spíše oddechová práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat