pondělí 19. srpna 2013

Tutorial noční oblohy (Megatruh)


Odkaz na tutorial
zde
Na DA už nějakou dobu sleduji umělce/umělkyni Megatruh
který maluje úžasné obrázky noční oblohy, mraků a jiných magických míst.
Nedávno přidal další ze svých nádherných výtvorů a já si řekla, že to musím také zkusit. 
Nakreslila jsem sice obrázek oblohy a mraků, ale zdaleka se nepodobal tomu, co dokáže vytvořit tento úžasný člověk. Zkoušela jsem několik různých vylepšení a verzí, než jsem se rezignovaně pustila do studování jeho vlastních tutorialů.

Nikdy bych nevěřila, jak jeden jediný návod dokáže tolik vylepšit mé malířské schopnosti!

Stačilo mi proletět si se svou mizernou angličtinou pár poznámek a hned jsem pochopila kde dělám chyby! Plánuji sem dát tento tutoriál přeložený, jen co se se samotným autorem a svojí hroznou angličtinou dohodnu :D

Prozatím sem dávám odkaz a malý náhled a odkaz na tento návod a přidávám i své pokusy - Před a po přečtení návodu.

PŘED


PO



Žádné komentáře:

Okomentovat